go up

 



 


 


Klubben i mitt hjerte blir arrangert for å styrke fellesskapet i norsk idrett.


Årets utgave av “Klubben i mitt hjerte” startet lørdag 4. november. Da åpnet stemmelokalet i Dagbladet.no fra kl. 00.01, og de holder åpent helt til fredag 17. november kl. 12.00.
Vinnerne blir publisert på P4 og i Dagbladets papirutgave lørdag 18. november.

Denne gangen er konkurransen delt i fem klasser slik at alle idrettsklubber, samt bedrifts -og studentidrettslag i praksis har muligheten til å vinne:



  • Klasse 1
    Fleridrettslag med flere enn 500 medlemmer
  • Klasse 2
    Fleridrettslag med færre enn 500 medlemmer
  • Klasse 3
    Spesialklubber med flere enn 100 medlemmer
  • Klasse 4
    Spesialklubber med færre enn 100 medlemmer
  • Klasse 5
    Bedrift -og studentidrettslag


Norsk Tipping gir de ulike vinnerne og andreplassene penger til idrettsutstyr etter følgende satser:



  • Klasse 1
    1.premie: 100 000 kroner
    2.premie: 25 000 kroner
  • Klasse 2
    1.premie: 75 000 kroner
    2.premie: 25 000 kroner
  • Klasse 3
    1.premie: 50 000 kroner
    2.premie: 25 000 kroner
  • Klasse 4
    1.premie: 25 000 kroner
    2.premie: 10 000 kroner
  • Klasse 5
    1.premie: 50 000 kroner
    2.premie: 25 000 kroner


Fra stemmestart finner du din klubb under rett fylke i oversikten på Dagbladets nettsider; det gjør det lett å stemme. Men i tillegg til å mobilisere for flest mulige stemmer på din hjerteklubb, gjelder det å bruke denne kampanjen til å finne ut hvordan dere i din klubb eller ditt lag kan drive idrett som gir enda mer glede og fellesskap. Fra kampanjestart kan du lese reportasjer om ulike klubber hver dag i Dagbladets papirutgave eller høre om avstemningen på P4. Lambertseter Svømmeklubb ble behørig presentert over to sider i Dagbladet på mandag.


 


 


Lykke til med arbeidet for din hjerteklubb!




Stem på klubben i ditt hjerte her!


 


 


 


 


 


 

Den store avstemningen “Klubben i mitt hjerte” er i gang igjen. Nå kan du skaffe svømmeklubben din verdifullt utstyr, samtidig som du sørger for at flest mulige får høre om din hjerteklubb! Det er NIF, Norsk Tipping, P4 og Dagbladet som står bak kampanjen, og det legges daglig ut artikler på Dagbladet sine sider.

X