go up

Gjennom konkurranse og erfaringsutveksling kan vi lære av hverandre og gjøre hverandre bedre. Derfor fortsetter vi konkurransen fra ifjor av det mest kreative markedsføringstiltaket av ”Svøm deg til Playitas” kampanjen! Kickoff, eller konkurranse mellom de lokale bedriftene, eget materiale, eller??


 



Send bilder, utklipp fra aviser og korte beskrivelser av tiltak til ingrid@svomming.no før 1. februar og en jury vil bestemme hvilken hall som har vært best.


Størrelsen på svømmehallen har selvfølgelig ingenting å si.


 



Samarbeidspartner Funballz.com stiller også i år med to populære Waterballs + pumpe (verdi av 13.000 kr) til den ærefulle vinner (annen premie hvis hallen har Waterballs fra før). Atlanterhavsbadet stakk av med seieren i 2010 med et ”eksotisk kick off” av Svøm langt kampanjen, men vil kanskje få tøffere konkurranse i 2011?? Mer informasjon om konkurransen kommer på hjemmesiden, men dere tenker kanskje å start forberedelsen allerede nå..!?


 



Dette kan dere vinne;


2 Waterballz med bag + tau


1 pumpe + luftslange


Instruksjons DVD + rep. utstyr


Verdi 13.000,-




For ytterligere info om premien gå inn på www.funballz.com.


 



Den oppblåsbare badeballen “Waterballz” lar de besøkende i badet løpe, leke og rulle på vannet uten å bli våte! Ballen er 2 meter i diameter og veier litt over 10 kg. Etter at den er blåst opp er det luftkapasitet i ballen til 30 min aktivitet. Det går fint å ha to baller i aktivitet samtidig som man har annen aktivitet i bassenget. Waterballz er et utrolig populært aktivitetsinnslag i svømmehallen. Bruk den på barnebursdager, aktivitetsdager, vanndisco etc. og få økt tilstrømning av besøkende til din svømmehall.


 




Så da er det bare å sette i gang med kreativ markedsføring av “Svøm deg til Playitas” og to baller kan bli deres!! (Selvfølgelig i tillegg til økt antall besøkende og deltakere på kampanjen…)


 

Lokal markedsføring er et element som kan gjøre kampanjedeltakelsen og publikumsstrømningen til deres svømmeanlegg bedre. Av den grunn fortsetter NSF markedsføringskonkurransen fra ifjor; Hvilke svømmehall har det mest kreative og vellykkede markedsføringstiltaket av ”Svøm deg til Playitas” kampanjen??

X