go up

 


Last ned og les invitasjonen til svømmehallene HER.



Målet med kampanjen
Målet er å skape gode mosjonsvaner for den norske befolkningen, ved å motivere dem til å bruke svømmehallen som arena for fysisk aktivitet.



Målet er å få flest mulig voksen til å svømme 10.000 meter i løpet av kampanjeperioden (5.000 meter for funksjonshemmede), og flest mulig barn til å svømme 2.500 meter (1.500 meter for funksjonshemmede). Det er 15. gang Norges Svømmeforbund arrangerer kampanjen og man har nå klart å etablere seg med rett over 200 deltakende svømmehaller over hele landet.



Premier
Som i alle år, er det også denne gangen flotte premier til deltagerne. Apollo er årets reisesponsor og hovedpremien som blir trukket ut blant deltakerne går til deres nye sportsresort Playitas på Fuerteventura, som det er bilde av til høyre. Alle barn på 13 år og yngre som i perioden svømmer 2.500 meter får et diplom og blir med i trekningen om en ukestur for hele familien (fire personer) til Playitas.

I tillegg er det trekning av weekendopphold på hotell i Norden for både til voksne og barn.


Arrangementspakke
Alle svømmehaller som melder seg som arrangør vil få tilsendt en gratis arrangementspakke i begynnelsen av desember. Den består av plakater, registreringskort, brosjyremateriell og én t-skjorter til hver av de ansatte i svømmehallen. NB! Det er gratis for svømmehallene å være med!

Premie til svømmehaller: Den svømmehall som i sin kategori har flest antall deltagere i forhold til årlig besøk vil få utstyr til svømmehallen for kr 5.000,- fra Klubben AS (www.klubben.no). Svømmehallene blir delt inn i tre kategorier rangert etter årlige besøk:

     Kategori 1à 29.999,


     Kategori 2; 30.000 à 99.999,


     Kategori 3; 100.000 à


Facebook: Kampanjen har selvfølgelig en facebookgruppe – link denne opp mot din svømmehall eller svømmeklubb.


 


Bli med og skap aktivitet i din svømmehall! Nesten halvparten av svømmehallene meldte om økt besøk i kampanjeperioden i fjor, så dette er noe som skaper engasjementJ


 


Påmeldingen for svømmehaller er stengt for 2011.


Påmeldingen for Svøm deg til …” åpnes september 2011.



Kontaktperson for kampanjen i Svømmeforbundet er; 
Ingrid Haslev Anmarkrud; mail; ingrid@svomming.no / tlf; 2102 9672



Våre samarbeidspartnere til Svøm deg til Playitas 2011 er;



                          


                        


 


 


 




 

Svøm deg til… ” er Norges Svømmeforbund årlige mosjonskampanje, som foregår i perioden 1. januar til 31. mars. Kampanjen har hvert år med nærmere 25.000 deltakere, og har med dette utviklet seg til å bli Norges største mosjonskampanje. Blant alle de voksne som svømmer 10.000 meter og barna som svømmer 2.500 meter trekker vi i 2011 vinnere av turer til Playitas!

X