go up


Målet med kampanjen


Målet er å skape gode mosjonsvaner for den norske befolkningen, ved å motivere dem til å bruke svømmehallen som arena for fysisk aktivitet.


Målet er altså å få flest mulig voksen til å svømme 10.000 meter i løpet av kampanjeperioden (5.000 meter for funksjonshemmede), og flest mulig barn til å svømme 2.500 meter (1.500 meter for funksjonshemmede). Det er 14. gang Norges Svømmeforbund arrangerer kampanjen og det er svømmehaller over hele landet som står som våre arrangører.


 



Premier



Som i alle år, er det også denne gangen flotte premier til deltagerne. Norges Svømmeforbund er 100 år i 2010, så Svøm deg til Kypros blir vår jubileumskampanje. Vi har derfor ekstra fine premier i år – både den voksne som vinner og barnet som vinner får reise til Kypros, på Coral Beach Hotel and Resort, som det er bilde av til høyre. Barnet får til og med ta med seg hele familien!!





I tillegg er det andre premier gitt av Scandic hotels både til voksne og barn.





















Arrangementspakke


Alle svømmehaller som melder seg som arrangør vil få tilsendt en gratis arrangementspakke i begynnelsen av desember. Den består av plakater, registreringskort, brosjyremateriell og én t-skjorter til hver av de ansatte i svømmehallen.



Premie til svømmehaller:
Den svømmehall som i sin kategori har flest antall deltagere i forhold til årlig besøk vil få utstyr til svømmehallen for kr 5.000,- fra Klubben AS (www.klubben.no). Svømmehallene blir delt inn i tre kategorier rangert etter årlige besøk:


 


                Kategori 1;  à 29.999, Kategori 2;  30.000 à 99.999, Kategori 3;  100.000 à


 


Benytt sjansen til å skape aktivitet for publikum i svømmehallen!


Meld svømmehallen på ”Svøm deg til Kypros 2010”!


 


Kontaktperson for kampanjen i Svømmeforbundet er;
Ingrid Haslev Anmarkrud, mail; ingrid@svomming.no / tlf; 21029672


 


Våre samarbeidspartnere til Svøm deg til Kypros 2010 er;




 


 

“Svøm deg til… ” er Norges Svømmeforbund årlige mosjonskampanje, som foregår i perioden 1. januar til 31. mars. Kampanjen har hvert år med nærmere 25.000 deltakere, og har med dette utviklet seg til å bli Norges største mosjonskampanje. Blant alle de voksne som svømmer 10.000 meter og barna som svømmer 2.500 meter trekker vi vinnere av turer til Kypros!

X