Vinnere av turer med Apollo til Kreta;
- Voksen: Bente Storåker, Sørfoldhallen
- Barn: Øyvind A. Nordbø, Furumo svømmehall
Vinnerne blir kontaktt av Apollo for å koordinere det praktiske. Apollo har flere destinasjoner for reise til Kreta. Les mer om destinasjonen Kreta her. Eller sjekk Apollos webside www.apollo.no
Vinnere av Weekendopphold for 2 personer på Thon hotell i Norge;
- Bente Sandvik, Kragerø svømmehall
- Reidunn M. G. Nistad, Odda svømmehall
- Siv Elisabeth Nygård, Kongstenhallen
- Jan Erik Veltrup, Hitrahallen
Ungdom (14-25): Vinnere av Weekendopphold på Thon hotell i Norge;
- Mikkel Kjønås, Drammensbadet
- Trond Dragvold, Alfheim svømmehall, Tromsø
- Andrey Bliznyuk, Tøyenbadet
Barn: Vinner av Weekendopphold for hele familien på Thon hotell i Norge
- Synne Bjørnebråten, Gol svømmehall
- Lars Skattum, Bøler Bad
Gavekortene er sponset av Thon Hotels, Norges Svømmeforbunds samarbeidspartner.
Heldige vinnere av Svøm langt t-skjorter
- Hari Raman Færøy, Solund (barn)
- Yngvar Johansen, Lambertseter Bad
- Nina Karlsen Bellika, Studentsenteret
- Thomas Landfaststøyen, Alvdal (barn)
- Irene Litland, Sørlandsbadet
- Thea Nikolaisen Engvall, Karmøy svømmehall (barn)
- Marius Instanes Opedal, Kinsarvik skule (barn)
- Camilla Røed, Grimstad svømmehall (ungdom)
- Berta Johannsen, Askøyhallen
Gratulerer til alle de heldige og til alle deltakere!
En kort oppsummering av kampanjen
Av de 21.881 personene som var med på kampanjen var det med 6275 barn, 3125 ungdom og 12.481 voksne. Deltakerantallet har økt litt ned fra 2012. Flere har registrert seg via internett (ca 3000). Det kan noteres at 35 % av svømmehallene rapporterer å samarbeide med aktører innen helse og mosjon, som LHL, revmatikere, fysioterapauter, kommunen etc. Det er flere som ser fordelene av svømming som mosjonsaktivitet.
Den totale oversikten over svømmehallens deltakelse, og kampanjens sluttrapport legges ut på www.svomlangt.no.
Hva er Svøm svøm langt kampanjen?
«Svøm langt» er Norges Svømmeforbunds årlige mosjonskampanje, som foregår i perioden 1. januar til 31. mars hvert år. Kampanjen er med god margin Norges største mosjonskampanje.
Hensikten med kampanjen er å skape gode mosjonsvaner for den norske befolkningen ved å motivere dem til å bruke svømmehallen som arena for fysisk aktivitet. Etter turgåing er svømming den aktiviteten som er medt populær som mosjonsaktivitet i Norge og årlig er det ca 400.000 faste brukere av svømmehallene i Norge. NSF er opptatt av å tilby utfordrende om motiverende aktiviteter for alle som bruker svømmehallene, uansett om de er medlem av NSF eller ikke.
Målet er å få flest mulig voksne til å svømme 10.000 meter i kampanjeperioden, og flest mulig barn til å svømme 2.500 meter. Det er 17. gang Norges Svømmeforbund arrangerer kampanjen, i godt samarbeid med 244 svømmehaller over hele landet som stod som våre lokale arrangører.
NSF takker våre samarbeidspartnere som gjør kampanjen mulig!
Se våre samarbeidspartnere på svomlangt.no
