go up



Vinnere av turer med Apollo til Kreta;



  • Voksen: Bente Storåker, Sørfoldhallen
  • Barn: Øyvind A. Nordbø, Furumo svømmehall

 



Vinnerne blir kontaktt av Apollo for å koordinere det praktiske. Apollo har flere destinasjoner for reise til Kreta. Les mer om destinasjonen Kreta her. Eller sjekk Apollos webside – www.apollo.no


 





Vinnere av Weekendopphold for 2 personer på Thon hotell i Norge;



  • Bente Sandvik, Kragerø svømmehall
  • Reidunn M. G. Nistad, Odda svømmehall
  • Siv Elisabeth Nygård, Kongstenhallen
  • Jan Erik Veltrup, Hitrahallen

 





Ungdom (14-25): Vinnere av Weekendopphold på Thon hotell i Norge;



  • Mikkel Kjønås, Drammensbadet
  • Trond Dragvold, Alfheim svømmehall, Tromsø
  • Andrey Bliznyuk, Tøyenbadet

 





Barn: Vinner av Weekendopphold for hele familien på Thon hotell i Norge



  • Synne Bjørnebråten, Gol svømmehall
  • Lars Skattum, Bøler Bad


 


Gavekortene er sponset av Thon Hotels, Norges Svømmeforbunds samarbeidspartner.





 


Heldige vinnere av Svøm langt t-skjorter



  • Hari Raman Færøy, Solund (barn)
  • Yngvar Johansen, Lambertseter Bad
  • Nina Karlsen Bellika, Studentsenteret
  • Thomas Landfaststøyen, Alvdal (barn)
  • Irene Litland, Sørlandsbadet
  • Thea Nikolaisen Engvall, Karmøy svømmehall (barn)
  • Marius Instanes Opedal, Kinsarvik skule (barn)
  • Camilla Røed, Grimstad svømmehall (ungdom)
  • Berta Johannsen, Askøyhallen




 


Gratulerer til alle de heldige og til alle deltakere!


 


 










En kort oppsummering av kampanjen



Av de 21.881 personene som var med på kampanjen var det med 6275 barn, 3125 ungdom og 12.481 voksne. Deltakerantallet har økt litt ned fra 2012. Flere har registrert seg via internett (ca 3000). Det kan noteres at 35 % av svømmehallene rapporterer å samarbeide med aktører innen helse og mosjon, som LHL, revmatikere, fysioterapauter, kommunen etc. Det er flere som ser fordelene av svømming som mosjonsaktivitet.


 


Den totale oversikten over svømmehallens deltakelse, og kampanjens sluttrapport legges ut på www.svomlangt.no.  








 


Hva er “Svøm svøm langt kampanjen”?



«Svøm langt» er Norges Svømmeforbunds årlige mosjonskampanje, som foregår i perioden 1. januar til 31. mars hvert år. Kampanjen er med god margin Norges største mosjonskampanje.



Hensikten med kampanjen er å skape gode mosjonsvaner for den norske befolkningen ved å motivere dem til å bruke svømmehallen som arena for fysisk aktivitet. Etter turgåing er svømming den aktiviteten som er medt populær som mosjonsaktivitet i Norge og årlig er det ca 400.000 faste brukere av svømmehallene i Norge. NSF er opptatt av å tilby utfordrende om motiverende aktiviteter for alle som bruker svømmehallene, uansett om de er medlem av NSF eller ikke.



Målet er å få flest mulig voksne til å svømme 10.000 meter i kampanjeperioden, og flest mulig barn til å svømme 2.500 meter. Det er 17. gang Norges Svømmeforbund arrangerer kampanjen, i godt samarbeid med 244 svømmehaller over hele landet som stod som våre lokale arrangører.


 





NSF takker våre samarbeidspartnere som gjør kampanjen mulig!



Se våre samarbeidspartnere på svomlangt.no


 


 



Norges Svømmeforbunds årlige mosjonskampanje for 2013 er nå slutt. “Svøm langt 2013 – Kreta” ble arrangert fra 1. januar til 31. mars og hadde hele 21.881deltakere. Det er fantastisk at hele Norge samles om denne kampanjen, som holdes i 242 svømmehaller i hele Norge. Disse tallene gjør at kampanjen fortsatt er en av Norges klart største mosjonskampanje. Les mer for å se hvem som har vunnet. Man kan også lese mer på vår kampanjeside www.svomlangt.no

X